Ένας πιθανός ορισμός για τα focus groups (από wikipedia οπότε με προσοχή)
Μπορείτε να δείτε βιβλιογραφία και τη σελίδα του Pew για πιθανές έρευνες και ερωτηματολόγια.
Καλά άρθρα είναι:
1. Creating Impressions
2. Effects of Political Advertising
Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
H Αρνητικη Διαφημιση χρειαζεται γερο στομαχι!!..και απ τα δυο μερη(Πομπο και Δέκτη..)
Θα διαφωνίσω λιγάκι...η αρνητική διαφήμιση θέλει σωστό χειρισμό και τελικά ίσως να μην είναι τόσο "αρνητική". Στο κομμάτι της επικοινωνίας όλα είναι "ρευστά" και συνεπώς εναλλασόμενα και μεταβλητά.
Aυτό το ρευστό προσπαθώ να περάσω
στο κόμμα μου..
αλλα δεν με καταλαβαίνουν...
Εχουν μείνει στην εποχη του Λαλιώτη..
Πού είναι οι τελειόφοιτοι;..
Ακόμα καταλήψεις;....
ανησυχώ για την e-παιδεία..
Δημοσίευση σχολίου